پودر کاکائو سیاه چیست؟ فروش عمده پودر کاکائو سیاه با قیمت مناسب

پودر کاکائو سیاه

پودر کاکائو سیاه یا آلکالایز بسیار تیره بوده و تلخی ملایمی دارد. از این محصول برای تهیه انواع کیک و شکلات استفاده می‌شود.

پودر کاکائو در حالت نچرال(ارگانیک) قهوه‌ای روشن بوده و بسیار تلخ است و همچنین PH اسیدی بین 5 تا 6 دارد. به دلیل همین تلخی و اسیدی بودن، نمی‌توان از آن در تهیه مواد خوراکی استفاده کرد.

در فرآیند فرآوری برای از بین بردن این حالت اسیدی، به آن محلول کربنات پتاسیم اضافه می‌کنند تا حالت اسیدیته آن خنثی شده و کاملا قلیایی شود. پودر کاکائو قلیایی شده یا همان پودر کاکائو سیاه رنگ تیره‌تر و تلخی ملایم‌تری دارد و نسبت به درجه تیرگی، کدهای متفاوتی می‌گیرد. به دلیل همین تیرگی به آن پودر کاکائو سیاه هم گفته می‌شود.

هرچه پودر کاکائو تیره‌تر باشد روند قلیایی سنگین‌تری را پشت سر گذاشته است. پودر کاکائو سیاه پرفروش‌ترین پودر کاکائو در میان تولیدکنندگان مواد غذایی است. به این دلیل که راحت‌تر با مواد دیگر ترکیب شده و طعم متعادل‌تر و عطر بیشتری دارد. همچنین به دلیل غلظت بیشتر، مقدار کمتری از آن برای ترکیب با مواد دیگر مورد نیاز است و این موجب صرفه‌جویی در مصرف آن به عنوان یک مواد اولیه پرمصرف خواهد شد.

 

خواص پودر کاکائو سیاه

پودر کاکائو سیاه بیشترین مقدار پلی‌فنول را در میان منابع غذایی دارد و در تقویت سیستم ایمنی، کاهش کلسترول بد خون و کنترل فشار خون و انسولین بسیار موثر است. همچنین آنتی‌اکسیدان قوی و منبع عالی کلسیم و پتاسیم است. برای اطلاعات دقیق‌تر خواص پودر کاکائو را مطالعه کنید. از جمله خواص پودر کاکائو سیاه برای افراد پیر و جوان به شرح زیر است:

  • دارای آنتی اکسیدان و کاهش ابتلا به بیماری های سرطان زا
  • افزایش سلامت قلب و مغز و کاهش سکته‌های قلبی و مغزی
  • افزایش انرژی و هوشیاری ذهنی
  • کمک به افسردگی و بهبود خلق و خو
  • کاهش کلسترول خون،کمک به چربی سوزی و کاهش وزن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مفید برای دیابتی‌ها
  • محافظت از بدن فرد در مقابل رادیکال‌های آزاد بیماری زا
  • کمک به بهبود بیماری‌هایی که ریشه عصبی دارند
  • حفظ آرامش و سلامتی در زنان باردار

 

پودر کاکائو سیاه

قیمت عمده پودر کاکائو سیاه

قیمت عمده پودر کاکائو سیاه در بازار ایران بستگی به انتخاب برند محصول و حجم سفارش درخواستی دارد. همانطور که می‌دانید این محصول تحت عنوان برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود و هر برند یک قیمت دارد. هرچه میزان سفارش بیشتر باشد قیمت پودر کاکائو سیاه مناسب‌تر است. برای مثال قیمت بابت سفارش 700 کیلوگرم کمتر از 500 کیلوگرم بوده و در مقیاس بزرگ‌تر قیمت 3 تن پودر کاکائو کمتر از 2 تن است.

پودرکاکائو سیاه با درصد چربی 10-12در بسته‌بندی‌های 25 کیلویی دارای تاریخ انقضا خدمتتان ارسال می‌شود. به دلیل نوسانات ارز که تاثیر مستقیم بر محصول وارداتی ما دارد قادر به ثبت قیمت مشخص بابت حداقل و حداکثر سفارش نیستیم. برای اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان فروش ارتباط تلفنی برقرار کنید. تمامی محصولات در انبار داخل تهران و خارج تهران مجموعه کاژین موجود هستند و ارسال به شهرستان‌ها همه روزه انجام می‌شود. برندهای زیر موجود و پرفروش هستند:

 

فروش عمده پودر کاکائو سیاه

کیفیت مرغوب پودر کاکائو برای مصرف‌کنندگان و خریداران بسیار حائز اهمیت است، باتوجه به این که پودر تیره رنگ‌دهی بیشتر و طعم قوی‌تری نسبت به پودر طبیعی دارد، در تولیدات غذایی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا تولیدکنندگان همواره به دنبال پودر کاکائو سیاه باکیفیت و قیمت مناسب هستند. مزیت رنگ و عطر خوب در صورتی امکانپذیر است که پودر کاکائو خریداری شده اصل باشد و از دانه با کیفیت کاکائو تولید شده باشد. با خرید پودر کاکائو سیاه از تامین‌کننده اصلی، هم رنگ و طعم و عطر بهترین به محصول نهایی خود بدهید هم با قیمت نهایی مناسب‌تر به دست مصرف‌کننده برسانید و درنتیجه رقبای جدی عرصه خود را پشت سربگذارید.
شرکت بازرگانی کاژین یکی از تامین‌کنندگان اصلی پودرکاکائو سیاه در ایران است که تجربه بالایی در تامین و پخش این محصول دارد. علاوه بر پودرکاکائو، دانه کاکائو و کره کاکائو هم در انبار ما موجود است. یکی از ویژگی‌هایی که کاژین را از واردکنندگان دیگر متمایز می‌کند فعالیت به صورت تخصصی در حوزه پودر کاکائو است. ما در بازرگانی کاژین فقط و فقط در حوزه پودر کاکائو فعالیت داریم و تک محصولی هستیم.

 

برای استعلام قیمت پودر کاکائو یا مشاوره رایگان پیش از خرید تماس بگیرید