توپک شکلاتی با پودر کاکائو

توپک شکلاتی

رسپی توپک شکلاتی با پودر کاکائو یک دسر یا میان وعده خوشمزه است که طرز تهیه بسیار راحتی داشته و در چشمی به هم زدن آن را در خانه آماده کنید. با ما همراه باشید برای آموزش توپک های شکلاتی خوشمزه.

مواد مورد نیاز:

بیسکوییت پتیبور(260گرم)
پنیر لبه (2قاشق غذاخوری)
شیر (نصف پیمانه)
کره ذوب شده(1قاشق غذا خوری )
پودر کاکائو (  2قاشق سوپ خوری )
فندق خرد شده(1قاشق غذاخوری)

مواد مورد نیاز برای قسمت داخلی:
کرم کاکائویی

مواد مورد نیاز برای قسمت بیرونی :

شیر گرم به همراه شکلات تلخ (نصف پیمانه شیر و 180 گرم شکلات )
بادام خردشده  (2قاشق غذاخوری)
روغن ( 1قاشق چای خوری)

رسپی:

اول از همه  بیسکوییت هارا بدون اینکه کاملا پودر شوند خرد کنید و در کاسه ای بریزید. پنیر لبه ، شیر ، کره ذوب شده ، پودر کاکائو و فندق خرد شده را اضافه کنید و حسابی ورز دهید تا خمیر شود ، سپس تکه هایی از خمیر را بردارید و با فشار دست حالتی گرد در آن ایجاد کنید. وسط آن را طوری باز کنید که انگار می خواهید کوفته شکم پر درست کنید و مقداری کرم کاکائو داخل آن بریزید. بعد از آن دهانه آنرا ببندید ، فشاردهید ، گرد کنید و داخل بشقاب قرار دهید. همین کار را برای تمام خمیر ها انجام دهید ، در این فاصله توپ های شکلاتی  را که‌آماده‌کردیم کنار می گذاریم.
حالا وقت‌ آماده‌سازی قسمت بیرونی(روکش شکلاتی) رسیده‌. شکلات تلخ را با استفاده از حرارت غیر مستقیم مانند استفاده از حرارت آب جوش ذوب کرده؛ روغن و فندق خورد شده‌را اضافه کنید و سپس هم بزنید تا تبدیل به کرمی رقیق شود. توپ های شکلاتی را یکی یکی آغشته‌کنید و با چنگال بردارید سپس اجازه دهید شکلات های اضافی ریخته‌شود. آن ها را روی ظرفی که دارای کاغذ روغنی می باشد قرار دهید و سپس ظرف را داخل یخچال بگذارید و زمانی که شکلات ها یخ زدند می توانید نوش جان کنید.

 

کاکائو را دست کم نگیرید درسراسر جهان علاقه مندان زیادی دارد در ضمن استفاده از پودر کاکائو مرغوب و اصل در تهیه توپک شکلاتی  فراموش نشود. امیدواریم از خوردن این توپک شکلاتی خوشمزه لذت برید.
می توانید برای خرید پودر کاکائو خالص با بازرگانی کاژین در ارتباط باشید.

 

برای استعلام قیمت پودر کاکائو یا مشاوره رایگان پیش از خرید تماس بگیرید