خرید پودر کاکائو اندونزی جامبی با قیمت مناسب از وارد کننده اصلی

پودر کاکائو اندونزی جامبی

پودر کاکائو اندونزی در کیسه‌های 25 کیلوگرمی با درصد چربی 10-12 به بازار جهانی عرضه می‌شود. پودر کاکائو اندونزی با قیمت ارزان‌تر به نسبت باقی برندها در بازار موجود است. قیمت ارزان این محصول از ویژه‌ترین مزیت‌های آن است. قیمت آن بنابر بی‌کیفیت بودن آن نیست بلکه با توجه به دارا بودن قیمت ارزان کیفیت مطلوبی هم دارد.

 

پودر کاکائو جامبی اندونزی

پودر کاکائو جامبی از جمله پودرهای پرمصرف در ایران است و بسیاری از تولیدکنندگان کیک و شیرینی بر این پودر شناخت کامل دارند. رنگ‌دهی بسیار بالایی دارد و با توجه به کیفیت بسیار مطلوبی که دارد قیمت بسیار مناسبی هم دارد و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

 

خرید پودر کاکائو اندونزی 

کشور اندونزی در آسیای جنوب شرقی قرار دارد و یکی از قطب‌های تولید و تامین این محصول در آسیا به حساب می‌آید. سالانه حجم بسیار زیادی پودر کاکائو، کره کاکائو و دانه خام کاکائو صادرات می‌کند. این پودر با توجه قیمت بسیار مناسبی که دارد مخصوص بسیاری از تولیدکنندگان کیک و شیرینی که همواره به دنبال کاهش حداقلی هزینه های تولید هستند می‌باشد. نتیجه تامین مواد اولیه ارزان قیمت در تولید، برابر است با عرضه محصول اکونومی‌تر به بازار. برای خرید عمده پودر کاکائو اندونزی با مجموعه ما در تماس باشید.ما تامین کننده دست اول انواع پودر کاکائو هستیم و بدون واسطه تمام نیاز شما را به این محصول برآورده می‌ کنیم.

 

انواع پودر کاکائو اندونزی

اندونزی تحت عنوان سه برند پودر کاکائو تولید می کند:

  • پودر کاکائو جامبی cocoa powder jambi
  • پودر کاکائو روچر cocoa powder rocher
  • پودر کاکائو کارگیل اندونزی cocoa powder cargill indonesia

برند جامبی ، روچر و کارگیل از برند های مطرح این حوزه هستند. در ادامه با این سه برند بیشتر آشنا شوید.

 

 پودر کاکائو جامبی اندونزی

این محصول جزو پودرهای خارجی درجه یکی است که حجم بسیار زیادی از انبارهای فروشندگان را به خود اختصاص داده است. با توجه به این که نوسانات ارز در خرید و فروش پودر کاکائو تاثیر به سزایی دارد. با بالا رفتن قیمت ارز تولیدکنندگانی که برای خرید عمده ثبت سفارش برندهای اروپایی را در اولویت قرار داده بودند، در حال حاضر از مشتریان اصلی این برند به شمار می‌آیند و همه روزه حجم سفارشات بالایی را برای فروشندگان این محصول دارند.

پودر کاکائو جامبی با درصد چربی 10-12 و به صورت فله در بسته‌بندی‌های مقاوم 25 کیلویی خدمت دفاتر پخش و تولید کنندگان ارسال می‌گردد.

 

پودرکاکائو روچر اندونزی

پودر کاکائو روچر اندونزی با درصد چربی 10-12 رنگی تیره دارد و یکی از ویژگی‌های آن رنگ دهی عالی به محصول است. برخلاف مابقی برندها که در کیسه‌های 25 کیلوگرمی بسته‌بندی می‌شوند این برند در کیسه‌های 15 کیلویی بسته‌بندی و عرضه می‌شود. خرید پودر روچر هم مانند جامبی یک خرید مطمئن به حساب می‌آید. تولیدکنندگانی که در کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ و کوچک در حال فعالیت هستند با خیالی آسوده این محصول را ثبت سفارش کنند تا عطر و طعم لذیذی به محصولات تولیدی خود بدهند.

 

پودرکاکائو کارگیل اندونزی

پودرکاکائو کارگیل اندونزی ارائه‌شده توسط کشور هلند در اندونزی هم تولید می‌شود و عطر و طعمی دلنشین به محصول تولیدی می‌دهد. پودر کارگیل دربازار بسیار معروف و پرطرفدار است و مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند هزینه کمتری بابت خرید مواد اولیه خود پرداخت کنند می‌توانند این مدل را جایگزین محصولات اروپایی کنند. روی بسته‌بندی‌های بسیار شیک و مقاوم این محصول کلمه indonesia نوشه شده است به آن معنا که این محصول تولید کشور اندونزی است و مانند مابقی محصولات اندونزی عطر و طعم دلنشین و رنگ‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد.

 

فروش آنلاین پودر کاکائو اندونزی

تنها فعالیت مجموعه کاژین تامین و فروش انواع پودر کاکائو و البته محصولات وابسته مانند دانه و کره آن است. همه برندهای موجود در بازار جهانی که در ایران مصرف می‌شوند را می توانید در انبار مجموعه ما پیدا کنید. تمامی محصولات به صورت مستقیم از طریق واردات در انبارهای داخل و خارج تهران دپو می‌شوند. فعالیت ما به صورت خرید فروش عمده این محصولات است و قیمت های اعلامی به مشتریان با توجه به میزان حجم سفارش است. طبیعتا هرچه میزان خرید و سفارش بیشتر باشد قیمت پودر کاکائو با تخفیف بیشتری فاکتور می‌شود.

اکثر خریدهای مشتریان با ارتباط تلفنی و یا به صورت آنلاین از شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و امکان ارسال در همان روز سفارش در هرمقدار تناژ که مورد نیاز باشد فراهم است.
ارسال انواع پودر کاکائو به تمام نقاط کشور در سریع ترین زمان ممکن نیز فراهم است. محصولات خریداری شده ‌با توجه به حجمشان با وانت، خاور و یا ماشین‌های بزرگ‌تر چه برای داخل تهران چه برای شهرستان‌ها ارسال می‌شوند. بسیاری از سفارش‌ها هم از طریق باربری‌های همگانی و تیپاکس انجام می‌شوند.

برای استعلام قیمت پودر کاکائو یا مشاوره رایگان پیش از خرید تماس بگیرید