پودر کاکائو آلتین مارکا ترک به صورت کیلویی و عمده، قیمت پودر کاکائو ترک

پودر کاکائو آلتین مارکا

برای خرید پودر کاکائو آلتین مارکا ترک باید به وارد کننده اصلی آن مراجعه کنید. کشور ترکیه محصولات زیادی در حجم بالا خریداری کرده و صادر می‌کند. همچنین خود تولیدکننده پودر کاکائو برند آلتین مارکا نیز هست. برندهای دیگر پودر کاکائوی تولید شده در ترکیه لاتامارکو و اولکر هستند. دلیل محبوبیت بیشتر پودر کاکائو ترک در ایران، قیمت ارزان‌تر آن نسبت به انواع اروپایی این محصول است.

پودر کاکائو ترک همانطور که از اسمش مشخص است محصول کشور ترکیه است. ترکیه سالانه حجم زیادی دانه کاکائو مرغوب را از ساحل عاج، غنا و برزیل خریداری کرده و با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها تولید و فرآوری می کند. و در بسته‌بندی‌های جذاب به سراسر دنیا صادر می‌کند.

پودر کاکائو آلتین مارکا ترک 

برند آلتین مارکا یکی از تولیدکنندگان پیشرو پودر کاکائو و شکلات صنعتی در جهان است. همچنین شریک قابل اعتماد برندهای مصرف کننده جهانی در بیش از 50  کشور در سراسر جهان می‌باشد. در سال 2012 آلتین مارکا با دریافت جایزه «بهترین کارخانه کاکائو و شکلات سال اروپا» مورد تقدیر قرار گرفت.

کارخانه آلتین مارکا با ظرفیت تولید سالانه 270000 تن پودر کاکائو به ششمین تولیدکننده بزرگ پودر کاکائو در سطح جهان تبدیل شده است. استفاده از دانه کاکائو باکیفیت، دارا بودن خط تولید بسیار بزرگ، داشتن فن‌آوری و دانش کافی، امکانات آزمایشگاهی پیشرفته، تکیه بر نیروی کار متخصص و قدمت چندین ساله از عوامل خوشنامی برند آلتین مارکا هستند.

انواع پودر کاکائو آلتین مارکا

پودر کاکائو آلتین مارکا دو نوع دارد: پودر نچرال و پودر آلکالایز.
پودر کاکائو نچرال همان پودر طبیعی بدون افزودنی است که رنگی روشن و طعمی تلخ دارد و نیز خاصیت اسیدی آن بین 5 . 6 می‌باشد.
پودرکاکائو آلکایز یا قلیایی شده آلتین مارکا رنگ تیره‌تر و طعم ملایم‌تری دارد. معمولا درصد چربی 10 تا 12 را دارا است و همینطور دارای سری‌های متفاوتی می‌باشد مانند:S _ S2 _ S8 _ S8S _ S9 _ S12 _ S14 که هرکدام دارای آنالیز جداگانه‌ای هستند.

پودر کاکائو آلتین مارکا s9 ترکیه

پرفروش‌ترین پودر کاکائو ترک در ایران، پودر کاکائو کد S9 است. این پودر رنگی تیره داشته و درصد چربی 10-12 و 20-22 دارد. پودر کاکائو S9 ترکیه تا دو سال ماندگاری داشته و جز پرمصرف‌ترین برند و نوع پودر در صنعت کیک و شکلات‌سازی است.

بدون تردید از پرمصرف‌ترین و معروف‌ترین پودرهای کاکائو وارداتی در ایران، پودر کاکائو آلتین مارکا کد S9 است. پودر کاکائو S9 ترکیه رنگ و عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به محصولات تولیدی شما می‌دهد و جزو بهترین‌هاست. قطعا با رنگ‌دهی قوی‌ای که بعد از مصرف مشاهده می‌کنید این محصول را در سفارش‌های بعدی جزو اولویت‌های خود قرار می‌دهید.

چرا پودر کاکائو آلتین مارکا ماندگاری زیادی دارد؟

یکی از دلایل ماندگاری پودر کاکائو آلتین مارکا دارا بودن حداکثر درصد رطوبت 4.5 است. این محصول از طریق واردات دانه‌های مرغوب از ساحل عاج و غنا به ترکیه و در فرایند تولید، تبدیل به‌پودر کاکائو مرغوب می‌شود. پودر کاکائو آلتین مارکا معمولا در بسته‌بندی‌های 25 کیلوگرمی روانه بازارهای جهانی می‌شود. از پودر کاکائو آلتین مارکا در تولید انواع کیک، شیرینی، بستنی، شکلات، بیسکوئیت، نوشیدنی‌ها، دسرها، محصولات آرایشی بهداشتی و مکمل‌ها استفاده می‌شود.

خرید پودر کاکائو آلتین مارکا ترک

شرکت بازرگانی کاژین، انواع پودر کاکائو آلتین مارکا ترک را با قیمت مناسب تامین کرده و خدمت مشتریان گرامی عرضه می‌کند. خیلی از افراد دوست دارند محصولی که می‌خرند را بدون واسطه و مستقیم از واردکننده تهیه کنند. مخصوصا در مورد مواد اولیه خوراکی و محصولات وارداتی که حساسیت بیشتری دارند.

امروزه شرکت بازرگانی کاژین با داشتن دانش کافی در تامین پودر کاکائو خالص و مرغوب و همچنین در دست داشتن زنجیره تامین متعهد، می‌تواند پیشنهاد خوبی برای همکاری در جهت تامین انواع پودر کاکائو ترک مورد نیاز بسیاری از کارخانه‌ها و تولیدکنندگان کشور باشد.

وارد کننده پودر کاکائو S9 در ایران

پودر کاکائو آلتین مارکا، لاتامارکو و اولکر که هر کدام آنالیز مخصوص خود را دارند در ترکیه تولید می‌شوند. کشور ترکیه در صنایع غذایی و تامین مواد اولیه همیشه پیشرو بوده است و با توجه به ارتباطات تجاری خوب و موفق ایران و ترکیه و شرایط جغرافیایی(همسایگی ترکیه با ایران)، همواره امکان سفارش حجم انبوه پودر کاکائو ترک در ایران موجود است.
پودرهای کاکائو ترکیه با توجه به تنوع زیادی که دارند نیاز اکثریت بازار ایران را فراهم می‌کنند. از همه مهم‌تر قیمت به صرفه ای دارند. زیرا شرایط حمل و نقل و واردات از ترکیه با قیمت کمتری انجام می‌شود. در نهایت محصولی که وارد ایران می‌شود قیمت ارزان‌تری دارد.

قیمت پودر کاکائو ترک

انواع پودر کاکائو ترک در انبار شرکت بازرگانی کاژین موجود است و آماده‌ خدمت‌رسانی در اسرع وقت به شما عزیزان هستیم. خرید محصولات عمده معمولا بدون تخفیف است. اما در مجموعه ما به منظور رفاه حال مشتریان عزیز و همیشگی، و همچنین بسته به حجم سفارش، قیمت پودر کاکائو ترک شامل تخفیف هم خواهد بود. برای اطلاع از قیمت پودر کاکائو ترک آلتین مارکا و دیگر برندها با ما در تماس باشید.

نکته بسیار مهم دیگر در مورد قیمت پودر کاکائو این است که این محصول را مستقیم از وارد کننده پودر کاکائو تهیه کنید. در این صورت قیمت پودر کاکائو ترک بسیار ارزان‌تر بوده و سود شما از این خرید قابل توجه خواهد بود.

فروش پودر کاکائو آلتین مارکا ترک به صورت عمده و خرده

پودر کاکائو در ایران به دو صورت عمده و خرده به فروش می‌رسد.
خرده‌فروشی یعنی در بسته‌بندی های چند صد گرمی یا یک الی ده کیلو گرمی عرضه می‌شوند که معمولا برای تامین نیاز مصرف کنندگان خانگی است.

عمده‌فروشی یعنی فروش بیش از چند صد کیلوگرم در هر سفارش که معمولا نیاز تولیدکنندگان و فروشگاه‌ها را بر طرف می‌کند.

مجموعه بازرگانی کاژین، به عنوان فعال‌ترین واردکننده و پخش‌کننده پودر کاکائو ترک در ایران، همواره حجم زیادی از این محصول را در انبار خود دپو کرده و به صورت تازه و با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می‌کند.

نحوه فرآوری پودر کاکائو ترک

میوه‌ کاکائو از درختی از پنیرکیان به‌ نام تئوبروما به‌ دست می‌آید. داخل میوه ‌بذهایی وجود دارد که ‌با تفت دادن آن می‌توانند پوست را جدا کنند و بذرها را بیرون آورند. بذرها را به ‌مدت کوتاهی روی سطح داغ قرار می‌دهند زیرا سطح بیرونی متورم شده ‌و مغز آن جدا می‌شود. در نهایت برای جداسازی کامل مغز از سطح بیرونی آن هارا الک می‌کنند تا دانه خالص به دست آید. دانه‌بدست آمده‌ را آسیاب می‌کنند تا خمیری شوند که به‌ آن خمیر کاکائو یا لیکور کاکائو می‌گویند. در مرحله‌ بعد نوبت به‌ جداسازی چربی کاکائو از خمیر آن می‌رسد که‌ توسط پرس‌های هیدرولیک انجام می‌شود و چربی به‌ دست آمده را از صافی عبور می‌دهند و آن را کره کاکائو می‌نامند که خود به عنوان محصولی دیگر به فروش رسیده و کاربرد و خواص خاص خود را دارد.

فرآوری پودر کاکائو آلکالایز

آنچه‌ از خمیر باقی می‌ماند را کیک کاکائو نیز می‌نامند. برای ازبین بردن خاصیت اسیدی کیک کاکائو آن را قلیایی می‌کنند و میزان اسیدیته‌ خنثی می‌شود. با این کار رنگ تیره‌تر و طعم ملایم‌تری به کاکائو می‌دهند و اصطلاحا عطر و طعم آن را بهبود می‌بخشند. محصول به دست آمده‌ ازین فرایند را پودر کاکائو آلکالایز می‌نامند که عطر و طعم و رنگ آن به میزان قلیایی شدنش بستگی دارد. کیک کاکائوی موجود را برای ریزتر شدن از آسیاب های چکشی عبور می‌دهند تا کاملا پودری شوند.
پودر کاکائو حاصل شده‌ را به‌ وسیله‌ جریان هوا به لوله‌‌های سردکننده ‌هدایت می‌کنند. در نهایت پس از خنک شدن و جدا شدن هوا از پودر، آن را به روشی که هیچگونه رطوبتی ایجاد نشود و اطمینان حاصل شود که در حین حمل و نقل هم رطوبتی را به خود جذب نمی‌کند بسته‌بندی می‌کنند. پودر کاکائو آلکالایز به‌دست آمده ‌را به‌ سرار دنیا صادر می‌کنند و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای استعلام قیمت پودر کاکائو یا مشاوره رایگان پیش از خرید تماس بگیرید