پودر کاکائو هلندی کارگیل به صورت کیلویی و عمده|واردکننده پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو کارگیل

تفاوت پودر کاکائو هلندی با پودر کاکائوی کشورهای دیگر در فرآیند تولید و قلیایی کردن پودر کاکائو است که به آن فرآیند هلندی گفته می‌شود. پودر کاکائو هلندی رنگ تیره و مزه تلخ دارد. رنگ‌دهی این پودر کاکائو در تولید انواع شکلات تلخ و کیک بسیار عالی است. مزیت دیگر پودر کاکائو هلندی این است که به راحتی در آب حل می‌شود.

پودر کاکائو هلندی کارگیل

پودر کاکائو کارگیل یکی از برترین و قدرتمندترین برندهای پودر کاکائو در هلند و تولید شرکت گرکنز است. فرآیند تولید پودر کاکائو کارگیل نوآورانه بوده و طعم لذیذ و رنگ خاص آن زبانزد است. شرکت گرکنز بیش از 50 سال است که پودر کاکائو تولید می‌کند و محصولات خود را به حدود 70 کشور در دنیا صادر می‌کند.

دانه‌های کاکائو که در پودر کارگیل استفاده می‌شود، اکثرا از غنا و ساحل عاج تهیه می‌شوند. پودر کاکائو کارگیل در کیسه‌های 25 کیویی ،پالت‌های 750 و 1000کیلویی  به بازار جهانی عرضه می‌شود.پودر کاکائو کارگیل

بنسروپ هلند، نگرو هلند ، دارن هاور از جمله برندهای دیگری هستند که در کشور هلند تولید شده و به دو صورت خریداری و وارد می‌شوند. حالت اول خرید مستقیم از کارخانه و حالت دوم خرید از بازرگانانی که در کشورهای همسایه تامین متریال کرده‌اند. از جمله کشور ترکیه که تمام برندهای پودر کاکائو در جهان را وارد کرده و مراودات زیادی با ایران دارد.

انواع پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو هلندی کارگیل دو نوع دارد: پودر نچرال و پودر آلکالایز

پودر کاکائو هلندی نچرال

پودر کاکائو نچرال همان پودر طبیعی است که در فرآیند فراوری هیچ‌گونه افزودنی به آن اضافه نمی‌شود و خاصیت قلیایی ندارد. رنگ روشن‌تر و تلخی زیاد از نشانه‌های آن است. همینطور دارای PH(خاصیت اسیدی) 5.6 است.

پودر کاکائو هلندی آلکلایز

پودر کاکائو آلکلایز کارگیل به معنای قلیایی شده است که در ایران به نسبت پودر نچرال مصرف بیشتری دارد و همینطور رنگ تیره‌تر و طعم تلخی نرم‌تری دارد.

پودر کاکائو هلندی کارگیل GT50

کد های پر فروش پودر کاکائو هلندی کارگیل در ایران عبارتند از :GT150- GT50- DB82- CT70- GD81- DB400 که هرکدام آنالیز جداگانه‌ای دارند. پودر کاکائو کارگیل کد GT50 با درصد چربی 10-12 و درصد قلیایی 7/3 تا 7/8، پرفروش‌ترین پودر کاکائو در ایران است. پودر کاکائو کارگیل GT50 طعم تندتر، عطر بیشتر و رنگ‌دهی فوق‌العاده‌ای دارد.

اگر در تولیدات شرکت خود نیاز به پودر کاکائو به عنوان مواد اولیه دارید، پیشنهاد می‌کنیم، این کد را جایگزین هر محصول دیگری کنید. هر میزان تناژی که نیاز دارید در انبار مجموعه ما موجود است و  می‌توانید بعد از ثبت سفارش در همان روز بارتان را تحویل بگیرید.

واردات پودر کاکائو هلندی کارگیل به ایران

واردات پودر کاکائو هلندی کارگیل به ایران که در کدهای متفاوتی تولید می‌شود از طریق شرکت‌های بازرگانی و مجموعه‌های تامین‌کننده و فروشنده این محصول انجام می‌شود. تجارت قانونی این محصول از محبوب‌ترین نوع واردات است به دلیل آن که پودر کاکائو کارگیل هیچ وقت در انبار شرکت زمان زیادی نمی‌ماند. قطعا واردکننده این محصول هر زمان از سال را مشغول خرید آن و ارسال به ایران است. همواره این چرخه فقط یک دلیل بیشتر ندارد که عبارت است از پرفروش و محبوب بودن این کالا در بین مصرف کنندگان ایران. دراین مجموعه بازرگانی پودر کاکائو که پخش برند کارگیل را در کنار انواع دیگر آن به عهده دارد می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید.

قیمت پودر کاکائو کارگیل هلندی

اگر تامین پودر کاکائو هلندی کارگیل را به  واردکننده آن بسپارید طبیعتا با قیمت مناسب‌تری به شما عرضه می‌شود. ولی اگر این مرحله از کارتان را به دست واسطه‌ها بسپارید قطعا سرمایه بیشتری را برای تامین مواد اولیه صرف کرده‌اید و در نهایت مجبور به فروش محصول تولیدی خود با قیمت گرانتر هستید و شرایط رقابت با رقیبان همکار سخت می‌شود.

برای ایجاد اطمینان خاطر حاصل از خرید پیشنهاد می‌شود نیازتان را فقط از مجموعه‌های بازرگانی معتبر تامین کنید. برای خرید عمده پودر کاکائو کارگیل و انواع دیگر از این محصول همراهی مارا بپذیرید. به شما اطمینان می‌دهیم پس از اولین سفارش، در اولویت سفارش‌های بعدی شما قرار خواهیم گرفت. مجموعه کاژین در تلاش است تا روابط طولانی مدت بر اساس اعتماد و تعهد با مشتریان خود داشته باشد.

برای استعلام قیمت پودر کاکائو یا مشاوره رایگان پیش از خرید تماس بگیرید